Trefferliste "Marketing Practices And AI" - alle Bücher

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Stephan Heinrich
KI im Vertrieb

Stellen Sie sich vor, Sie hätten eine ganze Halle voller williger, intelligenter Mitarbeiter, die fast kostenlos für Sie arbeiten wollen. Diese Mitarbeiter haben Zugriff auf das gesamte Wissen der Welt, v…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 29,99

Andreas Berens, Carsten Bolk
Content Creation mit KI

Rheinwerk Computing

Social-Media-Posts automatisch erstellen und kommentieren, Titelseiten von Magazinen gestalten, Interviews vorbereiten, Recherchen anstellen, oder bessere Texte sowie Video- und Audio-Content von der KI e…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 34,90

Daniel Koch, Andreas Kohne, Nils Brechbühler
Prompt Engineering im Unternehmen - eine Einführung

Dieses Buch führt Schritt für Schritt in die Kunst des Prompt Engineerings ein – die wichtigste Kompetenz auf dem Weg zur effizienten Nutzung von generativer KI. Spätestens seit der Einführung von ChatGPT…

lieferbar ab 7.6.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 44,99

Katie King
AI Strategy for Sales and Marketing

Learn how to implement an integrated AI strategy that connects your marketing, sales and customer experience, to achieve and sustain the competitive edge.

Erscheint bald
Buch

Katie King
AI Strategy for Sales and Marketing

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Buch

Shiv Singh,
KI im Marketing für Dummies

Machen Sie sich fit für die Zukunft des Marketing! Mit der Einführung von künstlicher Intelligenz vollzieht sich in der Marketingbranche gerade eine Revolution. KI-Tools sind in der Lage Texte, Bilder, Au…

lieferbar ab 16.4.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 25,00

Marketing and AI: Shaping the Future Together

The growing availability of data, intelligent computational systems, and affordable storage and software has spurred a keen interest among marketers to explore new artificial intelligence (AI) methods and…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 219,03

Carlos Rojas, Mariya Breyter
Reliability Engineering in the Cloud

Deliver Resilient, Scalable, and Fault-Tolerant Cloud Services with AI, Lean, and Reliability Engineering The success of your business hinges on the resilience of your cloud infrastructure. System failure…

lieferbar ab 6.9.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 55,64

Sachiko Scheuing
How to Use Customer Data

Ensure your marketing is GDPR/DPDI compliant whilst navigating technological changes and optimizing customer experience with this practical and user-friendly guide.

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 60,62

Sachiko Scheuing
How to Use Customer Data

Data-driven marketing is a huge aspect of any modern-day marketing plan, but balancing customers' privacy concerns with the latest innovations can be a complex challenge. When done right, data-driven mark…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 208,77

Sinan Ozdemir
Quick Start Guide to Large Language Models

The Practical, Step-by-Step Guide to Using LLMs at Scale in Projects and Products Large Language Models (LLMs) like Llama 3, Claude 3, and the GPT family are demonstrating breathtaking capabilities, but …

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 63,15

Adam Brotman, Andy Sack
AI First

"What does the rapid rise and astonishing rate of improvement of AI mean for brands in the next five years? Listen to what OpenAI CEO Sam Altman told authors Adam Brotman and Andy Sack when he met them: "…

lieferbar ab 24.6.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 32,40

David Meerman Scott
The New Rules of Marketing & PR

"The rapid growth of generative artificial intelligence tools from AI giants like OpenAI and Google, plus a host of smaller startups, is the most significant development in modern marketing and PR since t…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 30,40

Marily Nika
Building AI-Powered Products

Drawing from her experience at Google and Meta, Dr. Marily Nika delivers the definitive guide for product managers building AI and GenAI powered products. Packed with smart strategies, actionable tools, a…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 42,04

Michael Lewrick, Omar Hatamleh
AI & Innovation

"THE BOOK FROM OMAR & MICHAEL IS A MASTERPIECE TO UNDERSTAND THE POSSIBILITIES OF HOW AI WILL CHANGE FUNDAMENTALLY OUR WORLD, BUSINESSES AND LIFE! A MUST-READ!" -Nabil Malouli, SVP of eCommerce Global, DH…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 33,50

Simon Kingsnorth
Marketing in Web 3.0

Create a digital marketing strategy that is future-ready with this comprehensive guide to marketing in web3, the metaverse, AI and the next wave of digital transformation.

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 44,84

Simon Kingsnorth
Digital Marketing Strategy

Plan, implement and optimize a tailored, end-to-end digital marketing strategy that aligns to business objectives with this new edition of the international bestseller.

Erscheint bald
Buch

Simon Kingsnorth
Digital Marketing Strategy

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Buch

James Robert Lay
Banking on Change

The Age of Artificial Intelligence spares no one from its transformative power. In fact, the rate at which technological change is accelerating is not just significant; it's exponential in a way that has…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 36,39
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